Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

"Γράψε 5 πράγματα που λίγοι ξέρουν για σένα" (Boredom & memes go together)

Λίγοι ε; Και πέντε κιόλας...

1) Αντίθετα με το σύνηθες εδώ στην Ελλάδα, δυστυχώς με βαφτίσανε με 2 ονόματα. Πως λέμε Άννα-Μαρία; Μαρία-Ελένη; Ε, λοιπόν, εγώ είμαι η Ελευθερία-Αλεξανδριανή. Γουάου ε; Αυτό που δεν ξέρανε οι γονείς μου είναι πως το παιδί παίρνει το όνομα που λέει ο νονός την στιγμή της βάφτισης. Ο νονός μου, που είναι πολύ τρελλό τυπάκι και ωραίος χαρακτήρας, έβαλε στοίχημα με τους φίλους πως θα φρικάρει τους γονείς μου και εκείνη την ημέρα κέρδισε 30 χιλιάδες δραχμές. Πρώτον, μέθυσε λίγες ώρες πριν την βάφτιση με ό,τι μπορούσε να πιεί και ήρθε τρεκλίζοντας στην εκκλησία. Δεύτερον, την ώρα που ο πάτερ ρώτησε "Και το όνομα αυτής;", ο τρελλάρας νονός απάντησε με επική slurry φωνή μεθύστακα "Ελευθερία-Αλεξανδριανή" τόσο γρήγορα που οι δικοί μου δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν. Η ταυτότητα της βάφτισης λέει Ελευθερία μιας και δεν το περίμεναν, αλλά επισήμως έχω δύο ονόματα. Επίσης, Αλεξανδριανή λένε την μάνα του νονού, ελληνίδα εξ Αιγύπτου, που όσο ζούσε (και επειδή δεν απέκτησε εγγόνια εν ζωή), μου έκανε τα καλύτερα δώρα σε γιορτές. Βγήκε και κάτι καλό από τον όλο πανικό.

2) Όσοι έχουν έρθει σπίτι μου το ξέρουν, αλλά επειδή είναι λίγοι, νομίζω μπορώ να το αναφέρω εδώ. Έχω μια μανία με τα ρολόγια. δεν φοράω ποτέ ρολόι στο χέρι, αλλά το σπίτι μου έχει ένα ρολόι σε κάθε δωμάτιο. Σε μερικά και δύο. Πρέπει πάντα να ξέρω τι ώρα είναι.

3) Είμαι αλλεργική στο χρώμα ροζ. Όχι μόνο από πεποίθηση, αλλά κυριολεκτικά. Κάποια συστατικά που συνθέτουν την ροζ βαφή για ρούχα, εσώρουχα, σεντόνια και υφάσματα, αντιδρούν με το δέρμα μου και γεμίζω ωραιότατες φλύκταινες.

4) Γράφω και με τα δύο χέρια. Με το δεξί γράφω κανονικά. Με το αριστερό γράφω ανάποδα. Από τα δεξιά προς τα αριστερά, με αντρεστραμμένη φορά και εικόνα. Για να διαβάσεις αυτό που γράφω με το αριστερό πρέπει να σηκώσεις την σελίδα στο φως και να την γυρίσεις από την άλλη πλευρά. Πρέπει να υπάρχει όνομα για αυτή την περίπτωση αλλά δεν το έχω ανακαλύψει ακόμα.

5) Έχω τόσο λευκό και λεπτό δέρμα που το καλοκαίρι, στον ήλιο ή στην παραλία, φαίνονται από μέσα οι φλέβες και τα οστά (αν λυγίσω το χέρι ή το πόδι). Παράξενο αλλά αληθινό. Φέτος, οι φίλοι μου σπάγανε πλάκα με το ζήτημα.

Πείτε τα δικά σας... Κουμπάρα; Ατάσθαλε;

3 σχόλια:

Theorema είπε...

Nemo λένε και το ψάρι της κόρης μου :) Η κουμπάρα το ξέρει ήδη. Ονομα πολύ εμπνευστικό για χαμόγελα.
Καλησπέρα Νέμο :)

La koumbara είπε...

Δεν ξέρω αν υπάρχουν 5 πράγματα που λίγοι ξέρουν για μένα, οπότε θα σε αντιγράψω:
Έχω ένα όνομα που είναι 2 σε 1.
Λατρεύω τα ρολόγια.
Απεχθάνομαι το ροζ. Όταν τα κορίτσια ήταν μικρά τους αγόραζα άλλα χρώματα.
Ο γραφικός μου χαρακτήρας είναι times new roman.
Προσπαθώ να γίνω χοντρόπετση.

Ο Ατάσθαλος έχει χαθεί :(

Καλημέρα!

Nemo είπε...

Την Κουμπάρα την έχω ήδη στα "Αγαπημένα" μου, οπότε καλώς σε βρίσκω Theorema ;)