Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012

Call the nurse.

Boyfriend came home with a bit of sore throat.
Αυτό ήταν χθες το απόγευμα.
Σήμερα, ξυπνάει με 39 πυρετό, αμυγδαλίτιδα και ρίγη.
Και δεν έχω κανένα θέμα να κάνω τη νοσοκόμα, αλλά παραείναι δύσκολος ασθενής. Μουρμούρα και γκρίιιιιιινια, ω θεοί δηλαδή.
So, μετά από 14 ώρες δουλειά χθες, 2-3 ώρες ύπνου συνολικά το βράδυ (γιατί ΚΑΠΟΙΟΣ έβηχε και στριφογύριζε και μου τράβαγε την κουβέρτα και μου ζητούσε panadol), ξυπνάω κατά τις 7 για να πάω κολυμβητήριο. Ένα κατάλαβα, άμα νυστάζεις μπορείς να κοιμηθείς και στο νερό. True Fact.
 Γυρίζω πίσω στις 11, κομμάτια. Βγαίνω έξω, κάνω τις δουλειές, πηγαίνω super market (πόσο το μισώ όμως αυτό το μέρος), πηγαίνω ΕΛΤΑ (σπαστικοί ταμίες) και γυρίζω πίσω σε ένα χάος.

Όσο έλειπα προσπάθησε ο δόλιος να μαγειρέψει για να μην το έχω κι αυτό, επειδή έχω ακόμη πολύ δουλειά να βγάλω. Τα κατάφερε με τη σούπα, αλλά, ειλικρινά, πόσο δύσκολο είναι να θυμάσαι να κλειδώσεις καλά το καπάκι στο blender;....

Soup. Soup everywhere. Παντού. Στα ντουλάπια, στις κουρτίνες, πάνω του, πάνω στις γάτες (αυτές το καταχαρήκανε βέβαια).

Η ερώτηση: Πες μου τι σχέση έχει το blender με τη σούπα.
Η απάντηση: Ήθελα να κάνω βελουτέ γιατί ξέρω πως σου αρέσει γαμώτο. Αλλά δαιμονίστηκε αυτό το διαολόπραμα και με έφτυσε κατάμουτρα!

Και διχάζεσαι. Τον σκυλοβρίζεις που σου έδωσε extra καθάρισμα ή του κάθεσαι επειδή με 40 πυρετό έκανε το καλό (και βγήκε ο γιαλός να μας φάει);


2 σχόλια:

Abraxas είπε...

Εγώ το βρίσκω γλυκό :)

Σημείωσεις: Τα ΕΛΤΑ τον παιρνουν, στο σουπερμαρκετ τον παίρνουν, το κολυμβητήριο τα σπάει. Φυσικά και μπορείς να κοιμηθείς στο νερό, αρκεί να επιπλέεις :P

Τελικά τι από τα δύο συνέβη στο boyfriend? Δεν θέλω ανατριχιαστικές λεπτομέρειες :P


Nemo είπε...

Το δεύτερο, ΟΚ:P
Και τώρα νιώθω ρίγη και βήχω λίγο.
Και δεν ξεκίνησα καν δουλειά ακόμα, κοιμήθηκα σα τη γαιδούρα όλο το απόγεμα στο ζεστό μου κρεβατάκι.