Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Let's play a game...



Και ξαφνικά σηκώνεις το κεφάλι και βλέπεις το ρολόι που λέει δέκα και κάτι, και αναρωτιέσαι πώς πέρασε η ώρα πάλι και νιώθεις πως πέρασαν τρεις μέρες από τις έξι και κάτι που σηκώθηκες το πρωί.

Και επειδή βαριέμαι για φιλοσοφίες, θέτω το εξής ερώτημα:

Ποιά είναι τα δέκα site που επισκέπτεστε καθημερινά; Με ό,τι σειρά θέλετε. Έχω την περιέργεια...

Η εισφορά μου;

Με ευλαβική σειρά, τα sites που χρονοτριβώ καθημερινά:

1. YouTube. Έχω το λογαριασμό μου, και κάθε πρωί είναι το πρώτο που βλέπω. Τα καναλιά που έχω γραφτεί, και μετά μουσική.

2. Facebook. Με υπερβολικά λίγους φίλους των οποίων τα νέα θέλω να μαθαίνω. Μια ματιά στο timeline και έξω από 'κει.

3. DeviantArt. Για νέες ιδέες για πολυμερικό πηλό.

4. Meteo.gr. Για να κανονίσω τι θα φορέσω και αν θα πρέπει να πάρω ομπρέλλα.

5. Twitter. Το έχω μόνο για να βλέπω νέα από σειρές και αγαπημένους chef.

6. Blogger. Για να δω εσάς.

7. IRFree. Για νέα επεισόδια, της ημέρας.

8. Kickass Torrents. Ως άνωθεν. Χεχ.

9. Skai.gr. Για να δούμε τι γίνεται στον κόσμο.

10. 9GAG. Επειδή. Για να γελασουμε ρε αδερφέ. Και το αφήνω πάντα τελευταίο για να το δω με την ησυχία μου. Και κόλλησα και τους φίλους μου και τώρα μιλάμε όλοι σαν τα βλαμμένα με quotes από meme.

Consider yourselves tagged.

2 σχόλια:

Abraxas είπε...

Hotmail, Blogger, Facebook, Youtube και ellinofreneia. Με ποια σειρά δεν ξέρω και τα 10 είναι λίγο δύσκολο :D.

Θα παρακαλούσα να αλλάξεις το σκαι :D

Nemo είπε...

SKAI: Chef στον Αέρα, Γεύσεις στη φύση ;) Και, διαβάζω και άλλα ειδησεογρφικά, αλλά αφού είμαι ήδη εκεί με γλυτώνει τον κόπο...