Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Η εκδίκηση της γυφτιάς.

Αγαπητέ αρχιμαλάκα που πήγες και πάρκαρες μπροστά στην είσοδο του σπιτιού μας και δεν έχεις μετακινήσει το κωλάμαξό σου εδώ και 6 μέρες και για να μπούμε πρέπει να γίνουμε γίββωνες και να σκαρφαλώνουμε τα κάγκελα:

Και καλά ρε αρχίδι όρθιο, εμείς είμαστε fit πες, και τα καταφέρνουμε ακόμα. Την γιαγια που μένει στο υπόγειο δεν την σκέφτεσαι;

Γι΄ αυτό πήγα και πήρα αυτοκολλητάκια από το Jumbo, αυτά που έχουν 200 στην καρτέλα, βάλε επί δέκα καρτέλες, και σου γέμισα το αμαξάκι σου πεταλουδίτσες και γατάκια.

Καλή τύχη μαλάκα όσο τα ξεκολλάς από το παρμπρίζ σου.

Για κάθε μέρα που τα αφήνεις θα σου κολλάω και μια καρτέλα ακόμα.

Και δεν το ξέρεις, αλλά μέσα στην εξάτμισή σου, στούμπωσα ένα μανταρινάκι.

Και δεν το φαντάζεσαι, αλλά έχω ένα ψόφιο ποντίκι που βρήκα στην αυλή, στοργικά τυλιγμένο σε μια σακούλα και εσύ πολύ βολικά μου έχεις αφήσει το παράθυρο 2 δάχτυλα ανοιχτό. Η βροχή σου γάμησε ήδη την ταπετσαρία αλλά απόψε, αργά το βράδυ, θα αποκτήσεις και κατοικίδιο στο πίσω κάθισμα. Θα το λιανίσω και θα το στουμπώσω στο ανοιχτό σου τζαμάκι, κάθαρμα.

Και ανα αναρωτιέσαι ποιός έγδαρε το αμάξι σου εκεί στις πόρτες, εγώ το έκανα, με μια παλιά λίμα.

Και από όσο γνωρίζω, τα λάστιχά σου δεν βάφτηκαν φούξια μόνα τους.

Και κάθε βράδυ που περνάει, όσο βλέπω την γιαγιά να κοιτάζει λυπημένα την εξώπορτα και να μην μπορεί να βγει από το σπίτι της και να στέλνει εμένα να της πάρω λίγο ψωμί, θα σκέφτομαι και κάτι νέο να σε εκπλήξω.

You messed with the wrong person, dumb fuck.

Δεν είναι εκδίκηση. Είναι προειδοποίηση.







1 σχόλιο:

Abraxas είπε...

Το λατρεεεεεευωωωωωωωωωωω!!!

Θέλω φωτογραφία παρακαλώ.
Θέλω φωτογραφία!!!
Θέλω φωτογραφία!!!

Εγώ έχω σκεφτεί κάτι παρόμοιο σχεδόν (αν μπορεί να συγκριθεί έστω και λίγο με το παραπάνω ιδιοφυές επίτευγμα) με τους τύπους που μπλοκάρουν τον ποδηλατόδρομό μου όταν ποδηλατώ!!

Νομίζω πως αυτό μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ακτιβισμός :D