Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Η Κιβωτός του Νώε.

Βασικά ερωτήματα της ζωής:

- Τι μαγικό κάνουνε στα κομμωτήρια και όταν σου φτιάχνουν τα μαλλιά, βγαίνεις έξω και είναι εκπληκτικά αλλά μετά το πρώτο λούσιμο βγαίνει η κουπ σα τη Μαφάλντα με ηλεκτροπληξία; Και γιατί το κάνουν να φαίνεται τόσο εύκολο αλλά στην τελική, δεν είναι;

- Πολλαπλασιάζονται τα κέρματα στο συρτάρι μου; Αναπαράγονται; Επειδή έχω καταλήξει με ένα συρταράκι γεμάτο δίλεπτα. Ειλικρινά δηλαδή, αν κάποιος μου στέλνει τηλεπαθητικά λεφτά, ας το κάνει από ευρώ και πάνω.

- Που πάνε οι κάλτσες όταν τις βάζεις στο πλυντήριο; Πως γίνεται να βάζω 4 ζευγάρια και να μου βγαίνει ένα ζευγάρι και 3 μονές; Έχω πεισθεί πια πως κάποιο καλτσοφάγο τερατάκι κατοικεί στον κάδο και χοντραίνει με τα αφράτα καλτσάκια μου.

- Πως είναι δυνατόν να τρώω ένα σοκολατάκι και να το βρίσκω στο μπούτι την άλλη μέρα και ο άλλος να τρώει 2 σοκολάτες θηρία στην καθισιά του και να έχει φέτες κοιλιακούς; Πώς ρε διάολε;

- Έχει κι άλλος μανία εκεί έξω να βγάζει τα ταμπελάκια από τα μπουκάλια και τα κουτάκια ή είμαι η μόνη;

- Έχω κάτι στραβό και θα έπρεπε να χαλάω και εγώ όλα μου τα ευρώ σε καλλυντικά; Γιατί από όσο είδα στο youtube αυτό είναι η συνήθεια των γυναικών.

- Ποιός κερατάς κόβει τα λεμόνια από τη λεμονιά μας τις νύχτες; Εμείς τη σκάβουμε, εμείς την ποτίζουμε, και άλλος πίνει τη λεμονάδα μας; Παλιοσίχαμα, άμα σε βρω, θα σε αφαλοκόψω.

- Γιατί οι εταιρείες που πουλάνε αηδίες θυμούνται να σε πάρουν ή στις 7 το πρωί ή στις 4 το απόγεμα, που συνήθως ψοφολογάς ακόμα και είσαι στο 3ο όνειρο για να σου ανακοινώσουν πως κέρδισες μια σειρά τάπερ με παπάκια απάνω;

- Γιατί η γάτα μου πάει και γλύφει την κουρτίνα του μπάνιου; Γουστάρει άλατα κι έτσι;

- Οι τύπισσες που κάνουνε σολάριουμ το χειμώνα θεωρούν πως είναι ωραίες με το γυφτοκαφέ χρώμα τους; Και επίσης, όσες κάνουν spray-solarium μόνες τους, γιατί πάνε και δοκιμάζουν ρούχα; Ζήτησα εγώ να πάρω λερωμένο κασκώλ με φτηνιάρικο σολαριόχρωμα; Να πας να ξεβάψεις αλλού, μαρή. Τρίψου σους καναπέδες σου, βλάχα.

- Υπάρχει μυστική συνομωσία που καθοδηγεί τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να μας πρήζουν τα ούμπαλα κάθε τέτοια εποχή με το κλασσικό Last Christmas; Ή με το All I want for Christmas is you; All I want for christmas μωρή Μαράια, είναι να μην ξανακούσω το βλαμμένο τραγούδι σου.

- Και από που ξεφύτρωσαν τόσοι ζητιάνοι, ρε φίλε; Τους καλλιεργούν κάπου και τους ξαμολάνε τώρα; Και, δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Η οικονομία μας πήρε και μας σήκωσε και άφησε άστεγους ένα σωρό ανθρώπους, τα βλέπω στην Κλίμακα. Αλλά έχω ένα κάτι με το γυφτοσόι, δεν τους πάω μία. Και δεν είναι άποροι. Και γι' αυτό δεν ανέχομαι να μου κόβουν το δρόμο και να μου χώνουν στη μούρη τα δεκαπέντε γυφτάκια τους και να μου λένε "Δώσε καλέ κοπέλα να πάρω γάλα στα παιδιά". Άμα δεν είχες να τα ζήσεις, ας σταμάταγες στα δέκα, lady. Ή το καλύτερο. Να περιμένεις στο φανάρι και να σου σκάει γύφτος με πανί που κουβαλάει πάνω του όλα τα κακά του κουτιού της Πανδώρας και όσο κι αν γκαρίζεις να το σούρνει στο παρμπρίζ σου. Και αν δεν του δώσεις και χρήματα, να φτύνει. Τζάμια, παράθυρα, όπου φτάσει η εμβέλεια. Ε, όχι ρε φίλε, κάποιος σας καθοδηγεί, αλλά ποιός;...

Questions, questions...

5 σχόλια:

Abraxas είπε...

Στο πλυντήριο μάλλον έχεις πολλά μικρά ξωτικά, τύπου Ντόμπι, που παίρνουν και από μια κάλτσα κάθε φορά και φωνάζουν ''Master has given Dobby a shock! Dobby is freee''. That explains it :D

Οι σοκολάτες μάλλον είναι θέμα μεταβολισμού...καταναλώνω 5-6 κάθε εβδομάδα και δεν παίρνω κιλά. ΧΑ!

Τι εννοείς ''βγάζει τα ταμπελάκια από τα μπουκάλια και τα κουτάκια''?

Οι εταιρίες έχουν αυτή την ικανότητα που λέγεται trolling. Αν καταφέρουν να σε πείσουν να αγοράσεις το προιόν τους την δύσκολη ώρα, τότε θα αγοράσεις οτιδήποτε κάθε ώρα!

Εγώ που πλέον πηγαίνω στην Αθήνα μόνο στις γιορτές και το καλοκαίρι δεν φαντάζεσαι τι διαφορά βλέπω. Την πρώτη φορά που πήγα Αθήνα μετά τον ξενιτεμό λέω what the fuck, τι έγινε εδώ!? Γεμάτο ζητιάνους και ανθρώπους που ψάχνουν τα σκουπίδια και κοιμούνται σε παγκάκια...
Οι ζητιάνοι υποκινούνται από την Σοβιετική Ένωση και τον κύριο Πούτιν...μόνο που στοχεύουν σε λάθος χώρες. Λογικό αν σκεφτείς ότι αλλού δεν μπορούν να κάνουν και πολλά. Αν και το καλοκαίρι στο Παρίσι, όπου και αν πήγαινες ήταν παντού τζιγγάνοι (λίγο άσχετο βέβαια, αλλά είναι στην λίστα) και σου έκαναν κάτι περίεργα νοήματα για να υπογράψεις κάτι χαρτιά.

Και καλύτερα που δεν χαλάς όλα σου τα € σε καλλυντικά. Άποψή μου είναι ότι οι πιο ωραίες γυναίκες είναι οι λιτές...δεν χρειάζεται να υπερβάφεστε λες και είστε ο τζόκερ. Επίσης, άσχετο, τελευταία έχω την υποψία ότι όλο και περισσότερες κυκλοφορείτε με χρωματιστούς φακούς επαφής. Μου φαίνεται πολύ περίεργο που σε ό,τι φωτισμό και να την πετύχεις την τύπισσα το μάτι ειναι ίδιο! Άσε που γαλανομάτα μελαχρινή δεν βρίσκεις συνέχεια (στα Ελληνικά πλαίσια βέβαια)

Nemo είπε...

ΡΕ ΣΥ, έκρωξα με του που διάβασα για το Dobby. Γελάω μόνη μου και απορώ πως δεν το σκέφτηκα νωρίτερα.

Για τις σοκολάτες, απλά σε μισώ κάθαρμα.

Για τα μπουκάλια, ξεκολλάω τα αυτοκόλλητα που γράφουν απάνω Pantene π.χ. Μου αρέσουν τα μπουκάλια γυμνά:P

Πού είσαι ξενιτεμένος για να έχουμε καλό ερώτημα;...

Για ζητιάνους, ΟΚ, είμαι στο αμήν. Τρένο σήμερα, από Πειραιά μέχρι Νερατζιώτισσα, ξέρεις πόσοι μπήκανε; 11. Τους μετρούσαμε με την κολλητή μου. Μπήκανε εντωμεταξύ δύο μαζί στην Ομόνοια και παίξανε Mortal Combat μέχρι να φτάσουμε Αττική. Ο ένας βάραγε τον άλλο και διαλαλούσε πως είναι total fake και πως τα "δικά του χαρτιά ήταν γνήσια", έγινε το σώσε, το τι γέλιο ρίξαμε. Για πότε ξεχάσανε την αναπηρία...
Όσο για τα καλλυντικά, να σου πω. Όταν ήμουν νεότερη βαφόμουν με τόνους μακιγιάζ. Εποχή goth. Δεν προλάβαινα να αγοράζω μαύρες σκιές και μαύρα μανώ. Τώρα έχω αρκετά μεν, αλλά δεν βάφομαι σχεδόν καθόλου. Τα ευρώ πάνε σε βιβλία και πράγματα του σπιτιού.
Και φακούς έχω χρωματιστούς, αλλά είναι τίγκα μπλε και έχω σκούρα πράσινα μάτια και το πόσο alien δείχνουν τη μέρα δε λέγεται, οπότε δεν τους φοράω πια.

Abraxas είπε...

:D :D

Ααα όχι εγώ δεν το κάνω αυτά στα μπουκάλια...μου αρέσουν με την ετικέτα τους, αλλά αν αρχίσει να ξεκολλάει λίγο, για λόγους κολλήματος την βγάζω. Δεν μπορώ να την βλέπω έτσι!!

Στην Κρήτη για σπουδές...καλύτερα είναι εδώ, δεν θα άντεχα την μάνα και τους λοιπούς συγγενείς. Οι οποίοι και εδώ είναι εξαπλωμένοι! :@

Πραγματικά, όλοι αυτοί από σχολές υποκριτικής βγαίνουν; Και το γαμάτο είναι ότι δεν έχουν τίποτα πολλοί από αυτούς. Βλέπε τυφλό τύπο με μπλακμπέρι
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/486363_10151154236683386_599608152_n.jpg

Το goth είναι θεικό! Αν και δεν θα το επέλεγα ποτέ για καμμιά σχέση. Διαφορετικοί κόσμοι με τις τύπισσες...αλλά το βρίσκω πολύ ωραίο.
Και καλό μου κορίτσι, γιατί να φοράς μπλε φακούς όταν έχεις πράσινα ματάκια;;; Γιατί γιατί γιατί...κάψ'τους σε παρακαλώ :P

Nemo είπε...

Γιατί φοράω φακούς με χρώμα; Για αλλαγή! Και επειδή κάθε 3 και λίγο άλλαζα χρώμα στα μαλλιά μου. Δεν μπορώ συνέχεια τα ίδια, μου αρέσει να μεταμορφώνομαι. Στυλ, μαλλιά, μάτια, φρύδια, you name it. Τώρα περνάω την 50's era και έχω το ανάλογο στυλ (βλέπε Mad Men).

Ο τύπος με το κινητό ΘΕΟΣ. Μια μίνι ιστορία: εδώ που μένω υπάρχει μια ζητιάνα, πως είναι η κακή γριά των παραμυθιών (μυτόγκα με θρούμπα πάνω, μαύρα ρούχα, απίιιιστευτη μπόχα) που ζητιανεύει στα πέριξ. Την βλέπεις και την λυπάται η ψυχή σου. Μια φορά τυχαίνει να είμαι βόλτα στην Κηφισιά με φίλες και την βλέπω που μπαίνει σε μια πολυκατοικία με κλειδί. Ρωτάω τη φίλη μου (που έμενε ακριβώς δίπλα) και της λέω την ξέρεις αυτήν; Και μου λέει, ναι ρε, αυτηνής είναι η πολυκατοικία ολόκληρη. Και αυτή και η δίπλα. Μην την βλέπεις έτσι κουρελού, έχει μύρρια στην άκρη.

Και την ίδια γυναίκα την είδα σήμερα να ζητιανεύει στο σταθμό του τρένου.
It's business, σύντεκνε...

Abraxas είπε...

Εγώ διαφωνώ ως προς τους φακούς. Τελεία και παύλα!

Αν έχει τόσα χρήματα γιατί να ζητιανεύει; Πφφφ. Δεν ισχυρίζομαι ό,τι δεν γίνεται, πόσες και πόσες ιστορίες κυκλοφορούν με αναπήρους που πάνε με τα δύο στο πόστο τους και γυρνάνε με το ένα ή μετα τα τέσσερα πίσω...(βλέπε ο καιρός των τσιγγάνων, αν θυμάμαι καλά). Αλλά γιατί να το κάνεις; Εντάξει μπορεί κάποτε να έβγαζες κανένα 50άρικο την μέρα υποθέτω, αλλά σήμερα ούτε 10 ευρώ δεν παίρνεις...we'll never know...