Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

'Tis the season...

Το χριστουγεννιάτικο πνεύμα ήρθε και ξέρασε μέσα στο σαλόνι. Αγιοβασιλάκια παντού!

Η πλάκα είναι πως βαριέμαι να στολίζω, έκανα το δέντρο, ΟΚ, αλλά είχανε μείνει ένα σωρό στολίδια και διάφορα εποχιακά και είπαμε να το πάμε hardcore φέτος.

Ύστερα από μια ύποπτη 3ωρη  καθυστέρηση, όπου δεν σήκωνε το κινητό του και όταν το σήκωσε ακουγότανε από μέσα sappy χριστουγεννιάτικα τραγούδια, εμφανίζεται ο boyfriend με 4 σακούλες γεμάτες xmas αηδίες και δηλώνει πως φέτος θα το ξεφτυλίσουμε. Και το εννοούσε.

Αυτή τη στιγμή ακόμα και οι γάτες φοράνε κουδουνάκια και κερατάκια ταράνδου.

Και καταλαβαίνω γιατί το κάνει. Για να μου φτιάξει τη διάθεση. Και το εκτιμώ, δεν μπορώ να περιγράψω πόσο πολύ. Προσωπικοί λόγοι, θέματα υγείας της οικογένειας, με έχουνε ρίξει απίστευτα τώρα τελευταία. Αλλά το έχω πει και θα το ξαναπώ, δεν είμαι μόνη πια. Έμπρακτα δεν είμαι.

Είναι άλλο να σου λέει κάποιος "μην φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ" και άλλο να στο δείχνει καθημερινά και ωριαία. Τότε δεν χρειάζεται να στο πει.

Οπότε, φέτος δεν περιμένω άλλα δώρα. Πήρα ήδη ότι ζήτησα.
Και θα δείρω καμιά γάτα γιατί οι μπάλες που είναι στα κάτω κλαδιά του δέντρου έγιναν παιχνίδι τους και τις βρίσκω παντού.

Και τώρα πρέπει να τελειώσω κάτι πράγματα που φτιάχνω πριν στεγνώσει η κόλλα και βαριέεεεμαι, και θέλω να δω Breaking Bad και το τελευταίο επεισόδιο του Crickley Hall, και νυστάζω κιόλας.

Χειμωνιάτικη θαλπωρή ftw.

5 σχόλια:

Prince Of The City είπε...

Τί έγινε..;
Μόνο από τον Γκούγλη θα σε βρίσκω πλέον;

:P

Nemo είπε...

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΑΜΩΤΟ; ΖΕΙΣ; ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ FB;

Abraxas είπε...

Ααααχ, το πνεύμα μάλλον επεκτείνεται αργά. Εδώ μόνο στο σουπερ μαρκετ το πέτυχα και αυτό μετά από ένα λαϊκό τραγούδι.


Nemo είπε...

Πέρνα όποτε θες να γεμίσεις πνεύμα, έχουμε και μοιράζουμε ΛΕΜΕ! :p

Abraxas είπε...

Θα φέρω γλυκά (και άλλα γλυκά :P )