Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

True friends.

Και γυρνώντας με το τρένο, βλέπω τον πρώην (μεγάααααλο έρωτα) της κολλητής μου να μπαίνει και να κάθεται απέναντί μου.
Και ενώ με κοιτάει για αρκετή ώρα σε στυλ "κάτι μου θυμίζεις" τελικά με αναγνωρίζει (γαμώτο) και εκτινάσσεται προς το μέρος μου για να με αγκαλιάσει.
Και τρώει πόρτα. Του λέω πως δεν έχω κάτι να του πω. Σηκώνομαι και βγαίνω στον επόμενο σταθμό και τον βλέπω να με κοιτάζει απορημένος πίσω από το τζάμι.

Γιατί απορείς ρε καραγκιόζη; Μετά από 6 χρόνια σχέση, την παράτησες στην ψύχρα μια παραμονή Πρωτοχρονιάς και με άφησες να μαζέψω τα κομμάτια της και να προσπαθώ να της εξηγήσω πως δεν έφταιγε εκείνη. Άκουσες τον ηλίθιο, νεοαποκτηθέντα "κολλητό" σου, που σε μάδαγε οικονομικά και δε έβαζε να πληρώσεις για τα ποτά του, τις διακοπές του, το δάνειό του. Την πλήγωσες και την έκανε σκουπίδι την στιγμή που όλοι γιορτάζαμε και την βρήκαμε στο μπαλκόνι να κλαίει.

Και καλά αυτά, πες στα διαπροσωπικά του καθένα εγώ δεν γουστάρω να μπλέκομαι. Εγώ όμως ήμουν φίλη σου από την δευτέρα γυμνασίου. Πόσα βράδυα σε μάζεψα και πόσες φορές σου κράταγα το μέτωπο για να ξεράσεις από τα επικά σου μεθύσια. Πόσα βράδυα με ξενύχτησες για να συζητάμε. Πόσες φορές μιλούσαμε όταν πήγες φαντάρος και έφαγες φρίκη. Και χωρίζοντας από εκείνη ξέχασες και εμένα και όλη την παρέα μας. Φάγαμε μαχαιριά και μιλούσαμε με τη μάνα σου για να μας εξηγήσει γιατί μας διέγραψες σε ένα μόνο βράδυ.

Και απορείς γιατί σε έσπρωξα; Εγώ απορώ γιατί σου πήρε 5 λεπτά να θυμηθείς το πρόσωπό μου.

Όταν κοιμόσουν σπίτι μου το 1999 με το σεισμό επειδή φοβόσουν να μείνεις μόνος σου, τότε ήμουν καλή. Αυτά τα ξεχνάμε όμως.

Πες με σκύλα, πες ότι θες. Ελπίζω να σου τα έφαγε όλα ο γλίτσας που σε διπλάρωσε τότε.

Δεν πειράζει. Τουλάχιστον τώρα εκείνη είναι με κάποιον που αξίζει. Το αντίθετο εύχομαι για σένα.

3 σχόλια:

Abraxas είπε...

Μέχρι την 2η παράγραφο θα έλεγα ότι οι περισσότεροι άνδρες είναι μαλάκες. Αλλά μετά ήρθαν τα επόμενα και μου το χάλασαν λίγο...
Για τον καθένα αξίζει μια ευκαιρία. Ειδικά όταν δεν το εκτιμάνε και δεν σε αναγνωρίζουν. Κάνεις μαλακιούλα; Λος πούλος.
Καλά έκανες...τα ίδια περίπου τραβάω και εγώ με κάθε κακομοίρη που σε θυμάται μετά από καιρό...

Nemo είπε...

Να σου πω, δεν είμαι ο τύπος που θα κάτσει να ασχοληθεί με τέτοια άτομα. Απλά νευριάζω που απορούν(!!!) κιόλας γιατί έχεις νευριάσει με την πάρτη τους.
Και στην τελική τι θέλουνε; Μια ευγενική απομάκρυνση; Ή μήπως μια ψεύτικη αγκαλιά και ερωτήσεις τύπου "τι κάνεις τώρα ρε φίλε" και τέτοια;
Not from me, dude.
One way ticket to that magical town in Mexico called Los Poulos.

Abraxas είπε...

ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Magical town in Mexico called Los Poulos. AXAXAXAXAXAXAXA

Θεάα :D :D :D