Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Οραματισμός.

Οραματισμός δεν σημαίνει ονειροπολώ όλη μέρα. Σημαίνει πως "βλέπω" αυτό που θέλω να μου συμβεί και το εύχομαι και το προσπαθώ.
Σημαίνει πως το "βλέπω" να έχει ήδη γίνει και εγώ να το απολαμβάνω. Κάτι θετικό, κάτι που σου γεμίζει την ψυχή σου χαρά.
Τώρα μεταξύ μας, το μεγαλύτερό μου όνειρο είναι να έφευγα κάποια στιγμή από την Ελλάδα και να περνούσα την υπόλοιπη ζωή μου στην Αγγλία, όχι στο χαοτικό Λονδίνο, αλλά σε ένα μικρό χωριουδάκι με λίγους κατοίκους και ένα μικρό σπιτάκι που θα ήταν ακριβώς όπως το φαντάζομαι. Χωρίς άγχη, χωρίς μεγάλες πόλεις, σε έναν τόπο που θα τους ήξερα όλους και το περιβάλλον μου θα ήταν αυτό που ήθελα.
Και ψάχνοντας όπως πάντα για φωτογραφίες, μάζεψα μερικές για να τις βλέπω και να φαντάζομαι πως ήδη έχει γίνει και πως ήδη ζω εκεί.
Και που ξέρεις; Μπορεί και να συμβεί...











4 σχόλια:

Abraxas είπε...

Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου. Από τις πρώτες προτάσεις σκέφτηκα, ότι θα ειπωθεί κάτι του τύπου ''Το Μυστικό'' και ξενέρωσα αλλά μετά είδα την Αγγλία.

Την αγαπωωωωωωωωωω. I'm going there as soon I'm done with the university!!

Πάρε την αιγοκεράντζα και φύγε!
Η Σκωτία ειδικά είναι θεική *.*

Και θα μπορούσες να ψάξεις από τώρα για δουλειά από το ιντερνετ, να στείλεις βιογραφικά και τέτοια και από νέα σεζον να κανονίσετε ;)

Οραματίστηκα πολύ ε; Δεν πειράζει :D

Αγγλία και ξερό ψωμί!

Abraxas είπε...

PS: η διακόσμησή τους δεν είναι γαμάτη??

Βλέπω η ασθένεια σε αναπτέρωσε :D

Μπράβο μπράβο. Χαίρομαι

Nemo είπε...

Κανόνισε, θα μεταναστεύσουμε, στο λέω. Βλέπω τέτοιες φωτογραφίες και κλαίω ρε φίλε, ειδικά αυτή την πρώτη κάδρο την έχω κάνει.
Σκωτία, ναι, το όνειρό μου αλλά γενικά το Ηνωμένο βασίλειο δεν με χαλάει. Πάω και μένω και στο Isle Of Man αν τύχει, και γλάρους θέλω και πολύ πράσινο, και cottages και ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΙΙΙ...!

Abraxas είπε...

Ετοίμασε βαλίτσες :P

Το χιούμορ από την άλλη *.*