Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

Mutherfucking Ying & Cocksucking Yang.

Ναι, μην τα ξαναλέμε, γεννήθηκα στραβωμένη και επειδή ψήνομαι με 38 πυρετό τις τελευταίες μέρες θα ξεσπάσω εδώ.
Τα ωραία:
- Ένα ζευγάρι καινούργια γυαλιά (οράσεως). Το πόσο εκπληκτικές λεπτομέρειες βλέπεις που δεν έβλεπες με τα προηγούμενα ή με τους φακούς σου. Και αν είσαι τόσο γκάβακας όπως εγώ, τότε η χαρά είναι διπλή.
- Ξεχασμένα λεφτά σε τσέπες η συρτάρια. Ή μέσα σε βιβλία. Νομίζω πως είναι τρελλό δώρο αυτή η εύρεση.
- Οι ατέλειωτες μεταμεσονύκτιες συζητήσεις με κάποιον που γουστάρεις τρελλά. Ερωτικά εννοώ. Δεν υπάρχει πιο ερωτικό και ανεβαστικό πράγμα στον κόσμο. Στο τηλέφωνο, με sms, σε chat. Προσωπικά, με φτιάχνει πολύ περισσότερο από το να βγω για καφέ με κάποιον που ξέρω πως γουστάρω, αλλά δεν ξέρω και τόσο καλά για να είμαι ανοιχτή μαζί του. Η απόσταση μεγενθύνει την προσμονή και την ικανοποίηση.
- Όταν ξεκινάει η αγαπημένη μου σειρά και ακούω το opening theme της. Ειδικά μετά από κενό πολλών μηνών.
- Όταν ξυπνάω το πρωί και έξω βρέχει ήδη ή έχει χιονίσει. Instant joy. Όταν έχει ήλιο σκυλοβρίζω από μέσα μου και κλείνω κουρτίνες.
- Μια καταπληκτική φωτογραφία που βλέπω και λέω "Πωωωω, τι μαγική στιγμή αποτυπώθηκε". Πραγματικά μου φτιάχνει τη διάθεση.
- Οι πρώτες νότες από αγαπημένα μου τραγούδια που από μαύρους φθόγγους πάνω σε λευκό χαρτί παίρνουν ζωή μέσα από πλήκτρα και χορδές.
- Να ακούς τον χτύπο της βροχής στο καπώ του αυτοκινήτου όταν κυκλοφορείς. Γαμάει αυτό το πράγμα.
- Τα κάσιους. Just because.
- Το Little Buddha. H αγαπημένη μου ταινία. Το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα στην ιστορία του κινηματογράφου. Watched: Over 30 times and counting.
- Να βρίσκω τη λέξη που θέλω στην μετάφραση στα 2 πρώτα λεπτά. Σοβαρά. Έχω κολλήσει σε λέξεις και μπορεί να κοπανιόμουνα για 15 συναπτές μέρες, μέχρι που να βρω ακριβώς αυτό που ήθελα να πω σε άσχετα μέρη, υπό άσχετες συνθήκες. Έχω πεταχτεί από τη θέση μου στο Μετρό φωνάζοντας "ΝΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ", έχω ξυπνήσει από ύπνο σα να με χτύπησε ρεύμα, έχω πετάξει κουτάλα στην άλλη άκρη της κουζίνας γιατί την στιγμή που έκανα το ριζότο άναψε ο γλόμπος πάνω από το κεφάλι μου και βρήκα τη γαμημένη τη λέξη.

Τα άσχημα:
- Ο μικρός γαμημένος πρίγκηπας και η ηλίθια Αμελί. Και μαζί με αυτά όλες οι "μόδες" που έγιναν πραγματικότητα, σαν το sex and the city, σαν το "Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις", σαν τον γαμημένο Αλχημιστή και σαν τον καπουτσίνο, που πριν δέκα χρόνια κανείς δεν τον ήξερε και τώρα τον παίρνουν όλοι λες και το πίνανε και στο χωριό τους. Πιο πολύ ελπίδα βρήκα στα βιβλία του Τόλκιν, περισσότερα πράγματα έμαθα με το να βλέπω το Big Bang Theory και ειλικρινά αν θες να ευδοκιμήσεις και να φτιάξεις τη ζωή σου, μην ακούς το βαλσάκι της Αμελί. Στρώσε τον κώλο σου κάτω και κάνε αυτό που θες πραγματικότητα.
- Τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Και η ημιμάθεια. To Your και το You're έχουν διαφορά. Και δεν λέμε Θεός χωρέστον. Τι να τον χωρέσει; Στην τσάντα του; Για να μην πω για την διαφορά "πολύ" και "πολλή", εκεί νομίζω θα αρχίσω να χαστουκίζω πια.
- Οι μαλάκες που μου κάνουν friend request στο facebook για να έχουν άτομα για το Farmville και το Mafia Wars και τα ρέστα. Χέσου ρε φίλε, αν πρέπει να κάνω scroll μια ώρα για να περάσω τα post σου με τις φάρμες και τα γίδια, το κλείνω το μαγαζάκι.
- Το επόμενο είναι σοβαρό. Το Instagram. Δεν παίζει να βγούμε για καφέ, να πάμε σε ένα μαγαζί, να ψωνίσουμε σε ένα μανάβικο χωρίς να υπάρχει δίπλα κάποιος μούλος που να φωτογραφίζει το γαμημένο πετσετάκι κάτω από τα κρεμμύδια! Μαλάκα, ΕΛΕΟΣ! Ναι ρε φίλε, είσαι για καφέ στην Καλλιθέα και έχεις το γαμάτο φίλτρο που κάνει την σπανακοτυρόπιτα να φαίνεται μπαβαρουάζ. Μαγκιά σου. Τώρα ψόφα.
- Ο βήχας. Αυτό το πράμα που πας να ξαπλώσεις και να ζεσταθείς και τότε ξεκινάει να παλεύει το άλιεν να βγει από μέσα σου. Αντισεξουαλικό, θεέ μου.
- Αυτό το βιολογικό ρολόι της γάτας μου, που κάθε πρωί στις 5μιση έρχεται και μου κάνει πατ-πατ-πατ-πατ-πατ στο πρόσωπο για να την ταίσω, και δεν καταλαβαίνει ούτε Σαββατοκύριακα, ούτε αργίες, ούτε καλοκαίρι ούτε χειμώνα! Κωλόγατο, χάρισέ μου 3 ώρες ύπνο ακόμα. Και το κάνει ακόμα και αν είναι γεμάτα τα πιατάκια της! Έλεος!

Αυτά. Πάω να πάρω αντιβίωση. Goddamned συνάχι και βήχα, εκνευρίζομαι.

2 σχόλια:

Abraxas είπε...

Τα κάσιουυυυυς :D :D



Αμελί σαξ, instagram σαξ, ορθογραφικά λάθη σακ. Επίσης, το ασταμάτητο check in στο facebook από βλάχους, κυρίως, και μη.
Ταβέρνα Η ρομαντική βεράντα, τσεκ ιν.
Hondos Center Ομόνοιας, τσεκ ιν.
Δημόσιες τουαλέτες δίπλα από τα έβερεστ (το ότι είσαι στις τουαλέτες το γράφεις, αλλά η τοποθεσία είναι στα εβερεστ), τσεκ ιν.
Επίσης στο εξωτερικό. Έχω πάει με βλάχα στο εξωτερικό και κάθε 2 βήματα είχε και τσεκ ιν. Μονάμαρτη, οδός: του Ναπολέον ο κώλος 82, τσεκ ιν. Πύργος του Άιφελ, σκαλί 385 και άλλα 239 για την κορυφή, τσεκ ιν.

Πού αλλού πια!! Και το ίδιο ισχύει και για τους βλάχους και το instagram τώρα που το σκέφτομαι. Πήραν ένα iphone, έβγαλαν μια φωτογραφία, την πέρασαν από φιλτράρισμα instagram και voila, έγιναν έμπειροι και καταξιωμένοι φωτογράφοι.

Και ασ'το γατί ήσυχο!! :D
ή κλείδωσέ το έξω απ' το δωμάτιο :P

Nemo είπε...

Δυστυχώς η γάτα έχει μάθει από μικρή πως ανοίγουν οι πόρτες, με πόμολο ή συρώμενες... Εκεί που κάνεις μπάνιο, τη βλέπεις και σε λοξοκοιτάει πίσω από την κουρτίνα. Είσαι και κατουράς, for the love of gawd δηλαδή, και ανοίγει και μπαίνει.
Κάνεις και ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, και σου σκάει μύτη από το πουθενά σαν την κακιά πεθερά!!
Και δυστυχώς επίσης, καμιά πόρτα μέσα στο σπίτι δεν έχει κλειδαριά.

Καλά το τσεκίν να πούμε, πόσο σπαστικό πράμα... Και καλά να το κάνει ο καθένας για το τομάρι του, το ότι βάζουνε και εσένα μέσα είναι το χειρότερο. Να έρχονται και να σου λένε "Αααα, ήσουνα χτες στις 7 το απογεμα στην τουαλέτα στα Έβερεστ με την Τάδε;" και εσύ να ψάχνεσαι...