Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

The Daily Prophet.

So, μπαίνω χειρουργείο.


Για να μην τα πολυλογώ, επειδή δεν έχω όρεξη, χθες πήγα στο γυναικολόγο μετά από ύποπτα συμπτώματα και μου βρήκε ενδομήτριο πολύποδα. Η αντισύλληψη της Φύσης.

Νιώθω χάλια, είναι και μια περίεργη περιοχή για τις γυναίκες και μάλλον το Σάββατο μπαίνω για πετσόκομα. Ό,τι και αν είναι πρέπει να φύγει από εκεί.

Αυτόν που λυπάμαι είναι ο σύντροφός μου, που με είδε να κλαίω (σπάνιο φαινόμενο), ενώ με είχε ξεπροβοδίσει με την ατάκα "Πάλι σε γιατρούς τρέχεις ρε φρικαρισμένο γατί;" και με γέλια. Δεν νομίζω να με έχει κρατήσει τόσες πολλές ώρες αγκαλιά σε όλη τη διάρκεια της σχέσης μας. Το βράδυ ένιωθα μια μεγγένη γύρω μου και το πρωί έφυγε και ξαναγύρισε και ξανάφυγε 3-4 φορές για να σιγουρευτεί πως το εννοώ όταν του λέω ότι είμαι ΟΚ και να πάει στην δουλειά.

Μπαράζ εξετάσων και σκέψεων.

Και χθες τέτοια ώρα με ένοιαζε απλά να βάλω ένα πλυντήριο για να έχω πετσέτες για το κολυμβητήριο μιας και είχε ήλιο.


3 σχόλια:

Abraxas είπε...

Και άλλες μαλακίες λοιπόν...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά! :)

*

Nemo είπε...

*hug*
Thanks brother :)

Abraxas είπε...

:) :)

Δεν ξέρω τι και πώς, αλλά τον τελευταίο καιρό τον πέρνουμε και οι δύο για τα καλά :D

Καλημέρααα