Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Bloody men.

Και ενώ είμαι λάτρης του αντίθετου φύλου, και τα αγαπάω τα αγόρια, είναι ρε παιδί μου μερικά πράγματα που κάνετε εσείς τα σερνικά που απλά ΔΕΝ ΤΡΏΓΕΣΤΕ.

(Disclaimer: Δεν γράφω αυτό το post βάσει του νυν, ή των πρώην, ή κάποιου συγκεκριμένα, γενικά τα λέω μπας και μου απαντήσει κανείς στα ερωτήματά μου πια!...)

Υπάρχει κάποιος αντρικός κανόνας που λέει ότι:
- Θα αφήνετε πάντα τις πετσέτες στο πάτωμα αφού κάνετε μπάνιο; Εδώ δεν είναι room service σε ενοικιαζόμενο, μανούλα μου. Ό,τι αφήνεις θα σε ξαναβρεί εκεί που το άφησες. Και μην ελπίζεις στον ψυχαναγκασμό μου να είναι όλα καθαρά, ο εγωισμός μου είναι πάνω από κάθε ψυχαναγκασμό.
- Μην παραπονιέστε γιατί βγήκα ροζ τα ρούχα σας. Ας μην έχωνες στο πλυντήριο την κόκκινη μπλούζα όταν δήλωσα από πριν πως θα πλύνω ασπρόρουχα. Τώρα φάε το ροζ πουκαμισάκι, το rave/goa style για να μάθεις να μην με ακούς.





- Όταν σε ρωτάω "τι να μαγειρέψω αύριο" δεν είναι ρητορική ερώτηση. Δώσε μου καμιά ιδέα γιατί αλλιώς θα φας απ' έξω. (Αν και αυτό το καταπολέμησα με δόλιο τρόπο. Κάθε φορά που ρωτούσα το καμάρι μου αυτή την ερώτηση και η απάντηση ήταν "ό,τι θες κάνε/δεν ξέρω", έκανα φακές. 20 φορές το μήνα. Τώρα πια έγινε τσελεμεντές και απαντάει αμέσως.
- Όχι, δεν είναι ΟΚ να μου λες τελευταία ώρα που θα έρθουν οι φίλοι σου το βράδυ. Πρέπει να το ξέρω από χτες. Αφού το θυμήθηκες τελευταία στιγμή, καθάρισε εσύ το σπίτι και μαγείρεψε εσύ, χρυσέ μου. Εγώ θα πάω για ποτό και σινεμά με τις φίλες μου.
- Ναι, μιλάμε 3 ώρες στο τηλέφωνο εμείς οι γυναίκες. Μην σου κάνει εντύπωση και μην με ρωτάς μετά αν πιάστηκε το αυτί μου.
- Όταν κάθεστε στο pc κάτι πρέπει να παθαίνει η ακοή σας. Σας μιλάμε και εσείς χαμπάρι. Ρωτάς τώρα τον άλλον, θες να πάμε σινεμά το Σάββατο με τον Γιώργο και την Μαρία; Και μετά από 20 λεπτά ακούς ένα "ναι..." από το γραφείο. Και δεν θυμάσαι και τι είχες ρωτήσει. Πόσο κλασσικό όμως. Μέχρι και ο πατέρας μου το κάνει αυτό, κάθεται εκεί στο pc απορροφάται και μπορεί δίπλα του να σκάσει το mothership και να κάνουν απόβαση οι εξωγήινοι και εκείνος να μην πάρει ΧΑ-ΜΠΑ-ΡΙ.
- Δεν θα σας πέσει ο κώλος που και που να πλύνετε κάνα πιάτο. Άντε μην αρχίσω. Όταν ζείτε μόνοι σας τα κουτσοφέρνετε πέρα, μόλις μπει γυναίκα στο σπίτι ξυπνάει μέσα σας ο αγάς και ξαφνικά εξαφανίζεται η ανάγκη να κάνετε οποιαδήποτε δουλειά.
- Σάλια στο μαξιλάρι και πεταμένες κάλτσες παντού. Σκοτώνω άνθρωπο.
- Όταν εσείς έχετε τα νεύρα σας, δεν κάνει να σας μιλάμε. Όταν έχουμε εμείς τα νεύρα μας, μην μας κολλάτε με ερωτήσεις τύπου "Σου έκανα κάτι εγώ;" (τονίζουμε το εγώ) Όχι, δε μου έκανες κάτι εσύ, αλλά και προχτές που δεν σου έκανα εγώ κάτι αλλά το αφεντικό σου/ο κολλητός σου/ ο μαλάκας στο φανάρι εγώ δε σου έπρηζα τα @@ με ερωτήσεις. Σε άφησα να ηρεμήσεις.
- Όταν οδηγάμε δεν δεχόμαστε παρατηρήσεις. Δε μας φτάνει το κάθε σίχαμα που γκαρίζει "άσε το τιμόνι και πιάσε πλύνε κάνα πιάτο", έχουμε και τον sensei της οδήγησης από δίπλα να λέει συνέχεια "πρόσεχε, κοίτα εδώ, βγάλε φλας". Αυτά μου τα έμαθε ο δάσκαλος, εκείνον πλήρωσα για να με μάθει. Αν θες να κάνεις τον γνώστη, να πας να κάνεις μαθήματα σε άσχετες.
- Προσωπικά, δεν ψάχνω κινητά. Υπάρχουν και άλλες (κατίνες) που το κάνουν. Να το εκτιμάς αυτό.
- Ναι, έχουμε κάποιες συμπάθειες και εκτιμάμε να μην τις καταπιντίζετε με σχόλια τύπου "Πάλι βλέπεις τον κουτσο-Χάουζ; Σιγά το γέροντα..." ή "Α, ο γελαδάρης ο Ράσελ Κρόου". Ναι, πάλι τους βλέπω, και όταν ξαναδείς την Παπαρίζου θα σου πω εγώ...
- Δεν καταλαβαίνω τους άντρες που καυχιούνται όταν πάνε σε μπουρδέλα. Για καλό το λες δηλαδή, πως δεν σου κάθεται καμία και πηδάς μόνο επί πληρωμή, ρε; Εγώ στη θέση σου θα το ξανασκεφτόμουν να το δηλώνω. Και να ξέρεις κάτι. Οι κοπέλες σιχαίνονται να τις πλησιάζεις όταν ξέρουν πως είσαι μπουρδελάρης. Αυτό στο υπογράφω με το αίμα μου. Και δεν εννοώ τα αγοράκια των 16-18 χρονών που ξεχαρμανιάζουν αλλά τους 35άρηδες που το εξασκούν σαν άθλημα.
- Την αγαπάμε τη μαμά σας. Και τη δικιά μας. Μην μας τις κολλάτε στα μούτρα και μην τις αγιοποιείτε, για να μας κάνουν έκαναν sex και αυτές, και ίσως δεν θέλετε να μάθετε τις αγαπημένες τους στάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια: