Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Things that make me go WTF...




Σε παίρνει ο κάθε τυχάρπαστος τηλέφωνο:
- Έλα, εγώ είμαι.
ΟΝΟΜΑ ρε μλκα, ΟΝΟΜΑ. Το "εγώ" δε μου λέει τίποτα.

Σε παίρνουν τηλέφωνο στο σταθερό, ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ:
- Έλα, που είσαι;
Εδώ, ρε ζώον, στη Χαβάη με βρίσκεις, πάω για scuba diving with sharks. Πού στο διάολο με πήρες και ρωτάς;;;

Γιαγιά στην ουρά:
- Να περάσω καλέ κοπέλα μου, που έχω μόνο ένα σπιρτόκουτο και έχω το εγγόνισπιτικαιειναιμόνοκαιθαμουκαείομουσακάςπουέχωστοφούρνομπλαμπλακλάψαμπλμπλαμπλαμίρλα;
Και την αφήνεις να περάσει. Και πιάνει κουβέντα 15 λεπτά στο γκισέ για την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Σάλτα και γαμ(^%ου, γιαγιά.

Οι τύποι που ανοίγουν τα γράμματά τους και αφήνουν τους φακέλους στην είσοδο της πολυκατοικίας. WTF ρε βλάχο, πάρ'το σπίτι σου και άνοιξέ το, σιγά το βάρος να πούμε!

Η αμήχανη στιγμή μεταξύ πεζού και οδηγού, όταν ο οδηγός περιμένει τον πεζό να περάσει το δρόμο και ο πεζός ΔΕΝ περνάει! Και του κάνεις νόημα του μαλάκα να περάσει. Και σε κοιτάει σαν ζώον. Και του ξανακάνεις την κίνηση με το χέρι, αυτή που είναι σα να σκουπίζεις σκόνη από το ταμπλώ. Και ΔΕΝ περνάει. Και μόλις πας να ξεκινήσεις, τον βλέπεις και κινείται. Σε τέτοιες στιγμές πατάω ένα μαρσάρισμα που είναι όλο δικό τους, μόνο και μόνο για να δω τον τρόμο στο βλέμμα τους.

Η στιγμή που ξεκινάς να πας σε ένα δωμάτιο και μόλις πας, ξεχνάς για ποιό λόγο πήγες. Πόσες φορές όμως.

Οι φορές που η γάτα σου κοιτάει στο κενό και κάνει σα να βλέπει τον διάολο τον ίδιο και κοιτάς και εσύ και βλέπεις ένα λαμπατέρ. Και συνεχίζει η γάτα να κοιτάει έντρομη και κοιτάς και εσύ και νιώθεις μαλάκας στο τέλος που δεν βλέπεις το θηρίο. Και η γάτα στο τέλος φεύγει έντρομη και εσύ σκέφτεσαι "Τι βλέπει το εφτάψυχο που δεν το βλέπω εγώ, omg, wtf, teh terrorz".

Τα ορθογραφικά λάθη στο Facebook. WTF, πως πήρατε απολυτήριο γαμώτο; Να μην αρχίσω ΚΑΝ για τα sms. Να περιμένεις μήνυμα από το θεογκόμενο που γούσταρες αιωνίως και να σου σκάει το "Τη κάνεις μωρό; Ήσαι φρη απώψε;". Και να  αυτομουτζώνεσαι και να βρίζεις τη μοίρα σου αλλά -δεν ξέρω για σας- εγώ δεν την παλεύω έτσι.

WTF επική κατάσταση είναι η κυρία που βγαίνει κάθε βράδυ στις 2:50 μ.μ. στο μπαλκόνι μιας διπλανής πολυκατοικίας και φωνάζει ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ. Και ξαναμπαίνει μέσα. Χειμώνα-καλοκαίρι. Κάθε βράδυ. Την έχουμε κάνει Big Ben. Φωνάζει η τρελλέγκω; Είναι 2:50. Γιατί όμως, μανίτσα μου; ΓΙΑΤΙ;

Άλλο ένα συνηθισμένο wtf, βλέπεις τους ενοίκους της πολυκατοικίας, μέσα στην πολυκατοικία, και ανταλάσσετε καλημέρες. Όταν όμως τους πετύχεις στο δρόμο, αλλάζετε πεζοδρόμιο, σκαρφαλώνετε στις γειτονικές αυλές, μπαίνετε σε άσχετα μαγαζιά, κάνετε πως μιλάτε στο κινητό και γενικώς οτιδήποτε είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να αποφύγετε τις κουβέντες. WHAT THE HOLY FUCK ΔΗΛΑΔΗ;

Και ένα τελευταίο, οι έχοντες γάτες θα το έχουν ζήσει άπειρες φορές. Πάει ο γάτος και στέκεται στην μπαλκονόπορτα/εξώπορτα/παντώς είδους πόρτα. Νιαουρίζει και γρατσουνάει και σε φωνάζει εσένα το δουλικό να του ανοίξεις. Πας και ανοίγεις. Βγαίνει και κλείνεις την πόρτα. Μετά από 2,57 δευτερόλεπτα αρχίζει το ίδιο βιολί από την έξω μεριά. Νιαου-νιαου-νιαου-γρουτς-γρουτς-γρουτς. Ξαναπάει ο δούλος και ανοίγει. Μπαίνει μέσα ο πασάς. Μετά από λίγη ώρα άντε πάλι τι ίδιο. Το πνίγεις ή δεν το πνίγεις μετά;...


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Δεν έχω γάτα, αλλά για όλα τα υπόλοιπα, ένα έχω να πώ "Ναι, αυτό ακριβώς".

Α! Παρεπιπτόντως, καλώς σε βρήκα τυχαία.

Το Τυράκι:)

Nemo είπε...

Το Τυράκι; Εσένα και τα αδερφάκια σου κυνηγάω κάθε φορά που παίζουμε Trivial.
Επιτέλους σε βρίσκω, πολυπόθητο Τυράκι! :P