Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

Εn vacío...

Τίποτα συγκεκριμένο, ό,τι σκέψη μου έρθει...

Έχω εκνευριστεί με την ηλιθιότητα του κοσμάκη.

Πας, μπαίνεις στο FB να δεις εκεί πέρα κάνα Update από σειρές και μουσικές και βλέπεις τον άλλο να έχει κάνει like στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη. Μαλάκα, δηλαδή, like στον Μπότσαρη και από κάτω στον Παντελίδη και δίπλα στη Μερέντα. Εντάξει ρε φίλος, κάνε like και στο Delica, στο Svelto και στον Χατζιδάκι, να ξέρουμε τι ακούς την ώρα που πλένεις τα πιάτα... Η ανομοιογένεια μου φέρνει αναγούλα.

Όποιος έπεισε τον Παντελίδη (αφού τον αναφέραμε) να κάνει εκείνο το βίντεο στο YouTube και να ανεβάσει την ασχετοσύνη και την γκαριδοφωνάρα του, του αξίζει μια ομαδική μούτζα από τους συμπάσχοντές μου. Εντάξει αγόρι μου, δεν πήγες ωδείο, κανείς δε σε κατηγορεί για αυτό. Έχω ακούσει κόσμο αυτοδίδακτο και ζήλεψα το ταλέντο τους, αλλά εσύ είσαι για τα μπάζα. Και δεν λέω να ακούει κανείς μόνο έντεχνο, ούτε όπερα, ούτε κλασσική, και από αυτούς που ακούνε τέτοια το 10% μόνο το κάνει από αγάπη, οι άλλοι είναι show-offs. Απλά εντάξει, σκότωνε τη μουσική σπίτι σου. Πληρώνεται κιόλας ο τύπος για να γαυγίζει κάθε βράδυ, θα τρελλαθούμε εντελώς.

Γκρινιάζω, ναι, η γιαγιά μου λέει "δεν ειμαι φαγάνα, είμαι παραπονιάρα", αλλά ρε φίλε, έπεσα πάνω σε 16χρονο με μουστάκι. Φυσιολογικό θα μου πεις. Έλα όμως που ήταν κορίτσι, δεν ήταν αγόρι! Και δίπλα η μάνα του, ένα ανθρώπινο βαρέλι, να το έχει στολισμένο με σκουλαρίκια, βραχιόλια, τσάντα λουστρίνι και πέδιλα με στρασάκια. Ρε μάνα, δεν βλέπεις το τσελιγκομούστακο της κορούλας; Λες ο άλλος να επικεντρωθεί στο τσαντάκι και όχι στον μύστακα; Πάνε δώσε κάνα εικοσάρικο να της κάνουν μια αποτρίχωση, κρίμα και ήταν και ομορφούλικο!

Σήμερα το πρωί, στην αγαπημένη μου Εφορία (είμαι μαζόχα και πάω νωρίς) ήτανε μπροστά μου μια τύπισσα με κατάλευκο παντελόνι και από μέσα λουλουδάτη βράκα της γιαγιάς με νταντέλα γύρω-γύρω. Εμετικό, το λιγότερο. Λευκό παντελόνι; Ή string, για να αποτελέσεις θέαμα, ή shorts για να είσαι καλυμμένη.

Αναδιαμόρφωση φόρου. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα γελάσουν χωρίς να το εξηγήσω.

Μου στέλνουν ένα mail στον λογαριασμό της δουλειάς από την TriVaGo. Και τους στέλνω το εξής πίσω:

Γεια σου ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ,
Από τη μία μου αρέσει που παίρνετε σβάρνα τα websites και στέλνετε spam mail με το κιλό, από την άλλη μήπως να τσεκάρετε πρώτα αν το email που απευθύνεστε έχει να κάνει με ξενοδοχεία/ενοικιαζόμενα και λοιπές τουριστοειδείς καταστάσεις; 

Επειδή το δικό μου mail δεν έχει. Αν ποτέ αποφασίσω να το γυρίσω se online reservationάδικο ξενοδοχείο, θα σε ειδοποιήσω. 
Και μην αναφέρεις καν αυτό το "οικονομικό αντάλλαγμα", μανούλα μου. Σε εποχές ψόφου και κρίσης, είναι η πρώτη ανατρεπτική σημαδούρα για τον άλλον, άστον να τσιμπήσει και μετά του ρίχνεις το κερασάκι της τούρτας. Και εμένα που δεν με ενδιαφέρει, μου ήρθε ένα σύγκρυο μόλις το μπάνισα! 
Άντε, καλό καλοκαίρι να έχεις και εσύ και όλα τα παιδιά στην TriVaGo, και στις 7 Γενάρη θα σου στείλω ένα mail να σου πω χρόνια πολλά για την γιορτή σου.
Καλά κουράγια!

Νομίζω πως τουλάχιστον θα γέλασε...

Ο κόσμος δεν έχει λεφτά ε; Μαλακίες. Πήγα στην τράπεζα να πληρώσω την Εφορία και όλοι μπροστά μου κάνανε καταθέσεις προκαταβολών για ενοικιαζόμενα και ξενοδοχεία. Να μην ακούσω κιχ τον Σεπτέμβρη ότι δεν έχετε λεφτά.

Τα βράδυα που δεν μπορώ να κοιμηθώ, δεν κλαίω για γκόμενους που χάθηκαν εν μια νυκτί πλέον. Αντιθέτως, είμαι παραγωγική. Χθες που δεν μπορούσα να κοιμηθώ έπλυνα τις κουρτίνες και προχθές οργάνωσα όλα τα έγγραφα που έχουμε σπίτι. Το πρωί ξύπνησε ο Στράτος και έτριβε τα μάτια του. Και όταν γύρισε το μεσημέρι μου λέει: Έχεις ακούσει την ιστορία με τον παπουτσή και τα ξωτικά; Και γέλαγε σα χάχας. Εγώ φταίω που έβαλα μια σειρά στο χάος σου, ανοργάνωτε.

Αν πίνεις 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα ενυδατώνεσαι επαρκώς το καλοκαίρι. Το χειμώνα χρειάζεσαι μόνο 2. Αυτοί που το λένε δοκιμάσαν να το κάνουν πράξη; Γιατί εγώ το κάνω κάθε μέρα και let me tell you, δεν πάνε κάτω εύκολα. Καφέδες, χυμοί και καρπούζια δεν πιάνουν, θέλει καθαρό νερό, λένε.

Στην πορεία του well-being, περπατάω καθημερινά 3 χιλιόμετρα. Περίμενα να τα παίξουν τα πόδια μου αλλά περιέργως αυτό που τα έφτυσε πρώτο ήταν το πανάρχαιο iPod μου. Κάθε μέρα φόρτιση, κάθε μέρα άδειασμα. Καημενάκι μου...

Στην συνέχεια του well-being, αν δεν έχετε δοκιμάσει ψωμί ζέας, πρέπει. Είναι φανταστικό. Και rice crackers. Και δε πιστεύω πως το λέω εγώ αυτό, αλλά το να τρως υγιεινά σου δίνει τρομερή ενέργεια να συνεχίσεις τη μέρα σου.

Θέλω τσιγάρο. Απεγνωσμένα. Είμαι σε τέτοια στέρηση που κοντεύω να καπνίσω και την ουρά της γάτας. Αλλά όχι, που θα πάει, θα το συνηθίσω.

Και που θα πάει ακόμη, θα περάσει και το κωλοκαλοκαίρι. Θέλω χειμώνα, ρε γαμώτο!! Χιονάκια, γαντάκια, βροχούλα, ΚΡΥΟ.






















3 σχόλια:

to tyraki είπε...

καλό το well being,αλλά το καλοκαίρι; Το καλοκαίρι θέλει σουβλάκια και μπύρες στη θάλασσα, όχι περπάτημα και δίαιτα!Επίσης, γιατί δεν πιάνονται καρπούζια και χυμοι και καφέδες; Όταν πήγαινα για διατροφή σε επαγγελματια, μου έλεγε ότι μετράνε μια χαρά όλα για υγρά.

By the way, εγώ μια ερώτηση μπήκα να κάνω: Ψωμί ζέας, που βρίσκεις,και σε τι τιμή; Γιατί το αλέυρι που βρήκα για ζύμωμα είναι λίγο τσιμπημένο στην τιμή. Any suggestions?

Nemo είπε...

Μετά από 800 χρόνια, ναι, απαντάω!
Ψωμί ζέας δεν βρίσκεις, τουλάχιστον εγώ δεν έχω βρει πουθενά έτοιμο.
Το αλεύρι είναι λίγο τσιμπημένο (2,50 ευρώ το μισό κιλό σε μαγαζί βιολογικών τροφών) αλλά βγάζει 2 καρβελάκια και έχω και καλή συνταγή αν το αγοράσεις εν τέλει.
Δυστυχώς για να κρατήσει μέρες, πρέπει να το έχεις στο ψυγείο, ίσως γι΄ αυτό δεν το πουλάνε στο φούρνο, δεν κρατάει σε θερμοκρασία δωματίου αν δεν πουληθεί.

Το καλοκαίρι η διάθεσή μου πέφτει γενικώς (είμαι του χειμώνα) και δεν έχω όρεξη για φαγητό, άρα γίνεται μια ψιλοακούσια δίαιτα :/

Στείλε μου το mail σου να σου στείλω την συνταγή, είναι πραγματικά το νοστιμότερο ψωμί που έχω φάει, και είμαι του ψωμιού, τα έχω δοκιμάσει όλα για όλα...

to tyraki είπε...

Δεν το βάζεις στην κατάψυξη καλύτερα να σου κρατήσει παραπάνω; Η μήπως δεν κάνει; Εγώ όποτε ζυμώνω (με κοινά αλεύρια), επειδή βγάζω 3 καρβέλια, τα βάζω κατάψυξη κομμένα σε δύο κομμάτια και τα ξεπαγώνω σιγά-σιγά για να έχω πάντα φρέσκο ψωμί στο σπίτι..

Έχω πάντως την εντύπωση ότι το είδα 5,80 στο μαγαζί με τα βιολογικά εδώ σε εμάς, και ήταν του κιλού. Ripoff, αλλά τί να κάνουμε..:/

Yes please, στείλε συνταγή, και κερνάω βουτιές σε αγουρόλαδο ΑΑΑ (το αγόρι έχει την προίκα του σε ρίζες,τί να κάνουμε...).:)

justatest531{@}gmail{.}com