Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

Το γαϊτανάκι.

Ωραία, σύμφωνα με τις εξετάσεις αυτό που έχω δεν είναι Λύκος και δεν είναι και σκλήρυνση κατά πλάκας.

Two down, one million to go.

Ομολογουμένως, το διήμερο που έκαναν να βγουν αυτές οι εξετάσεις για τις παραπάνω νόσους, άσπρισαν τα μαλλιά μου. Και η μαγνητική εγκεφάλου είναι ΠΟΛΥ κρύο πράγμα.

Την στιγμή που με πήραν και μου είπαν πως βγήκαν τα αποτελέσματα, μου κόπηκαν τα γόνατα. Δεν μου έλεγαν από το τηλέφωνο τι έδειξε και έπρεπε να πάω να την πάρω για να μάθω. Και επειδή τα συμπτώματα έμοιαζαν με τα συμπτώματα της ΣΚΠ, ήμουν τρομοκρατημένη.

Το θέμα είναι πως στον πανικό μου, ξέχασα το δρόμο προς το διαγνωστικό. Ήμουν στα μισά της διαδρομής και ένιωσα να ζαλίζομαι, και μετά ξέχασα γιατί ήμουν στο δρόμο και που πήγαινα. Γαμώ τις καταστάσεις δηλαδή. Τα αποτελέσματα τα διάβασε ο καλός μου, που ήρθε να με βρεί εκεί, γιατί τα χέρια μου έτρεμαν τόσο πολύ που παραλίγο να σκίσω τη γνωμάτευση. Δεν βρήκανε τίποτα.

Μετά ο Στράτος μου έκανε και πλάκα. "Κοίτα να δεις, τελικά έχεις μυαλό, το δείχνει και η μαγνητική". Και γελούσε. Δεν έχει κοιμηθεί εδώ και μέρες όμως, και προχτές το πρόσωπό του ήταν τόσο άσπρο που έμοιαζε σα να το έχει περάσει άσπρο make up.

Από τη μια, εντάξει, είμαι τρομοκρατημένη με το τι άλλο θα γίνει, από την άλλη στεναχωριέμαι για τις φρίκες που τραβάει και εκείνος μαζί μου...

Να δω τι σκατά θα μου ζητήσουνε να κάνω από Δευτέρα.

Η σακούλα με τις εξετάσεις είναι πιο βαρειά και από τη συλλογή νομισμάτων μου. Και συλλέγω νομίσματα από 7 χρονών...

1 σχόλιο:

Abraxas είπε...

ΡΕ! Να χαίρεσαι που τον έχεις!
Άλλοι δεν έχαναν ούτε τον ύπνο τους για κάποιον άλλο.

Όλα θα πάνε καλά :))