Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

The odd one out.

Πράγματα που αρέσουν (όπως φαίνεται) σε όλους και εγώ τα μισώ.

Γούστα, είπε ο πίθηκος. Και έφαγε το σαπούνι.

1. Merenda. Είναι ένα κολλώδες, καφετί διαολόπραμα που μυρίζει σαν φουντούκι και έχει γεύση σαν ταχίνι αλεσμένο με φουντούκια και Lacta. Κολλάει στα δόντια σου, κάνεις σα γκαμήλα που γλύφεται όταν το τρως και στην τελική σε λιγώνει σα δαιμονισμένο. Δεν μου αρέσει ούτε σα γεύση, ούτε σα μυρωδιά. Γιάκετι-γιακ-γιακ.

2. Coca Cola. Με την καμία. Υπερβολικά γλυκειά, βρωμοκοπάει τεχνητό άρωμα καραμέλας και απλά, ΟΚ, ποτέ δεν τη συμπάθησα. Λειτουργεί όμως εξαιρετικά σαν καθαριστικό για πορσελάνες και ασημικά.

3. Milko. Δεν μου αρέσει αλλά έχω λόγο. Όταν ήμουν 6-7 χρονών είχα πιεί μια φορά ένα μπουκάλι, ή μάλλον είχα δοκιμάσει, το οποίο είχε λήξει και το γάλα μέσα είχε ξυνίσει. Η γεύση και η μυρωδιά ήταν φριχτή και από τότε απλά δεν ήθελα να το ξαναδω.

4. Μαυροδάφνη. Τρελλό πιώμα στην Τρίτη Λυκείου με μαυροδάφνη, ξερνοβόλημα για μέρες και φρικαλέο hangover, η μυρωδιά της και μόνο από τότε μου φέρνει ρίγη.

5. Το καλοκαίρι. Ναι, είναι εξαιρετική εποχή αυτή που σκας από το ξημέρωμα και δεν μπορείς να κοιμηθείς το βράδυ σαν άνθρωπος, που πας να κάνεις ένα μπάνιο και βγαίνεις λαδωμένος σε μια θάλασσα όλο σκατόλαδα, που ιδρώνεις με το ανοιγόκλεισμα των ματιών σου, που δεν μπορείς να ντυθείς σαν άνθρωπος επειδή θα ιδρώσεις και θα γίνουν τα ρούχα σου σκατά, που -ας είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας- οι διακοπές είναι για μερικές μέρες και όχι για μήνες πλέον, άρα τρως τα @@ του καλοκαιριού σε πόλεις που βράζουν, που πρέπει να κάνεις αποτρίχωση κάθε 3 και λίγο για να μην είσαι σαν αρκουδοτόμαρο με το shorts και τη φούστα, που χαλάς 20 μπουκάλια αποσμητικό το μήνα επειδή ιδρώνεις και είσαι από τους λίγους που τους ενδιαφέρει να μην φλομώνουν τους διπλανούς τους στο λεωφορείο, και... και... και... (μπορώ να συνεχίσω για σελίδες το γράψιμο).

6. Το βούτυρο. Έχω να φάω χρόνια και δεν μου αρέσει. Ειδική μνεία μίσους στις φυτίνες και τα φυτικά βουτύρα. Δεν μπορώ και τα φαγητά που το περιέχουν. Δεν το χρησιμοποιώ. Απλά μπλιαχ. Ειδικά κάτι άτομα που τρώνε πέστροφα τηγανιτή σε βούτυρο ή βουτάνε τα καβουροειδή αστακούδια σε λιωμένο βούτυρο, δηλαδή ΟΚ, αηδία. Θαλασσινά με προιόντα γάλακτος;

7. Τις πυτζάμες. Η πυτζάμα, η ριγέ, η πάνω-κατώ ντεπιεδάκι, με το ρουαγιάλ το κόκκινο και τις χρυσές λεπτομέρειες, με το γαμημένο οικόσημο στο τσεπάκι του αριστερού στήθους, εντάξει φέρτε κουβά-ξερνάω. Και κάτι άλλες, γυναικείες, που είναι κι αυτές ντε-πιές, που... κάτσε δεν μπορώ να το περιγράψω, θα κοτσάρω εμετική φωτό...




Αυτή εδώ. Το πιο αντισεξουαλικό ρούχο μετά το παπαδίστικο ράσο. Αυτή είναι φρίκη. Στην ίδια φρικοκατηγορία, το νυχτικό το γυναικείο με τη νταντέλα στο γιακά, που το φορούσανε στα παρθεναγωγεία πριν 100 χρόνια και ξέρω κορίτσια που το φοράνε και σήμερα επειδή "είναι γλυκούλι". Όχι, κορίτσα. Γλυκούλι είναι το νεγκλιζέ με το Hello Kitty απάνω. Αυτά είναι 100% αντικούκου.

8. Η παντούφλα με το οικόσημο.



Enough said.

9. Το άρωμα Angel. Το ξέρω, είναι must, είναι σαν το Chanel No5, εγώ όταν το βάζω μυρίζει χάλια. Και δεν το αντέχω. Από όσες ξέρω που το φοράνε, οι 9 στις 10 μυρίζουν χάλια. Πάει σε ιδιαιτερα δέρματα. Εγώ το μισώ.

10. Το τζατζίκι. Το μίσος του αιώνα. Όχι το σκόρδο. Το σκόρδο, σε λογικές ποσότητες, είναι και καλό για την υγεία σου και εξαιρετικό άρτυμα για το φαγητό. Αλλά το τζατζίκι μου προκαλεί φρίκη. Καταστρέφεις μια ποσότητα γιαουρτιού και αγγουριού και σκόρδου για να κάνεις μια αλοιφή που την παστώνεις σε ότι κρεατικό ψήσεις και μετά μυρίζεις πέντε μαχαλάδες και αυτό δεν είναι καθόλου ωραίο. Τώρα το τζατζίκι, σε συνδυασμό με το κρεμμύδι, μπουκωμένο μέσα σε σουβλάκι, αυτό είναι το χειρότερό μου. Δεν έχω πιέσει κανέναν να μην το φάει, απλά δηλώνω τη δυσαρέσκειά μου. Αν είσαι πεισματάρης, σαν τον άντρα μου, τότε απλά θα κοιμηθείς στον καναπέ χωρίς goodnight kiss. Επίσης, δεν ξέρω γιατί, αλλά το σκόρδο μου ξεραίνει το στόμα και μου προκαλεί κάψιμο στο στομάχι, οπότε βρυκολακιάζω και δεν το χρησιμοποιώ γενικώς.

5 σχόλια:

Abraxas είπε...

Και έλεγα ότι σε χάσαμε :)

Συμφωνώ και επαυξάνω για το καλοκαίρι και το λευκό απόφτυμα (αλλά φταίει το σκόρδο)

:3

Nemo είπε...

Δεν χάνομαι τόσο εύκολα, χρυσέ μου... Απλά έκανα ένα break:P

Απόφτυμα, rofl.

to tyraki είπε...

Αυτό που αρέσει στον περισσότερο κόσμο και εγώ μισώ είναι το τηλέφωνο. Γιατί μου τη δίνει το μπλα-μπλα χωρίς λόγο. Γιατί μου τη δίνει που πρέπει να χαλάσω την απόλυτη ηρεμία μου για να απαντήσω στις διαθέσεις/στην περιέργεια/στην βαρεμάρα του οποιουδήποτε που δεν έχει τί να κάνει και σηκώνει το ακουστικό.

"If it rings, kill it! Kill it with fire!"

Υ.Γ.Μοναδική εξαίρεση: τα τηλεφωνήματα που διαρκούν κάτω από το ένα λεπτό και έχουν κάποια χρησιμότητα (τύπου: Έλα, να σε ρωτήσω κάτι; -Ναι.-Τί μάρκα κWλόχαρτο αγόρασες γιατί το δοκίμασα χτες και μου άρεσε;-Σκουπιστέξ-Οκ, πάω να το πάρω, μιλάμε θα ευχαριστηθώ χe$ιμο, θα σου αφιερώσω την πρώτη προσπάθεια, άντε γειά τώρα πάω σούπερμάρκετ).

Αλλά είπαμε, γούστα είναι αυτά...

Φιλιά!

Nemo είπε...

Εντάξει, έκλαψα. Την πρώτη προσπάθεια. Που το σκέφτηκες;;;;

to tyraki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.