Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2013

The Proust Questionnaire - For Konstantinos :]


Βαριέμαι οικτρά και να το μεταφράσω (ειρωνεία...), οπότε θα παραμείνει εις την Αγγλικήν, αλλά οι απαντήσεις θα είναι εις την Ελληνικήν.

Let's go.

Your favorite virtue 
Η υπομονή είναι αρετή. Yeah. 

Your favorite qualities in a man.
Να είναι άντρας ρε παιδί μου. Να το έχει. Όχι να κάνει σα κατινίτσα και να ζηλεύει και να κάνει σκηνές. Να είναι σοβαρός και μετρημένος σε λόγια και σε πράξεις.

Your favorite qualities in a woman.
Το γεγονός ότι είμαστε πολύ πιο ανθεκτικές από όσο νομίζετε.

Your chief characteristic
Η αυστηρότητα; Δεν ξέρω. Μάλλον αυτό.

What you appreciate the most in your friends
Το γεγονός πως ύστερα από τόσα χρόνια ακόμα δε με έχουν βαρεθεί. Και την ειλικρίνειά τους.

Your main fault
Ότι δεν βρίζω κάποιον με το που με αρχίζει στις μούφες, απλά κρατιέμαι, δεν λέω τίποτα από ευγένεια, και στο τέλος φτάνω να τον σιχαθώ ενώ θα έπρεπε να τον έχω ξεμπροστιάσει νωρίτερα.

Your favourite occupation.
Καθηγήτρια.

Your idea of happiness
Ένα σπιτάκι στην εξοχή, κάποιος που αγαπιόμαστε, πολλά κατοικίδια, αρκετά χρήματα για να ζούμε αξιοπρεπώς. Μου λείπουν το πρώτο και το τελευταίο.

Your idea of misery
Το να είμαι μόνη και μη υγιής.

If not yourself, who would you be?
Θα ήθελα να ήμουν μια φίλη μου, που είναι το πιο γαμάτο άτομο του κόσμου, αισιόδοξο και πολυμαθές, πάντα με το χαμόγελο και γενικά ένας άνθρωπος που λατρεύω και εγώ και όλοι όσοι την ξέρουν.

Where would you like to live?
Στην εξοχή της Αγγλίας ή στα Highlands.

Your favourite colour and flower
Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το γαλάζιο. Τα αγαπημένα μου λουλούδια είναι η γαρδένια και το γιασεμί.

Your favorite bird
Τα Parrotlets. Λατρεία.

Your favorite poets
Κλασσικοί: Edgar Allan Poe
Μοντέρνοι: Wendy Cope
All time classic beloved poet: Robert Frost

Your favorite heroes in fiction
Ο Κάπτεν Νέμο. Kickass χαρακτήρας. Δεύτερη θέση, ο Τάιτα, από τον "Θεό Ποταμό". Αν δεν έχετε διαβάσει αυτό το βιλίο, διαβάστε το.

Your favorite heroines in fiction
Η Elinor Dashwood, από το "Λογική και Ευαισθησία" της Jane Austen. Είμαι εγώ, απλά σαν χαρακτήρας βιβλίου. Κάθε της σκέψη, κάθε της αντίδραση, είναι ο τρόπος που σκέπτομαι και αντιδρώ.

Your favorite painters and composers
Αγαπημένο ζωγράφο δεν μπορώ να πω πως έχω. Έχω αγαπημένο πίνακα. Είναι το Girl in the Window, του Dali. Ο αγαπημένος μου -κλασσικός- συνθέτης είναι ο Beethoven. Σύγχρονος, είναι ο Danny Elfman, που παίρνει τους κανόνες της μουσικής και τους φέρνει στα άκρα τους, ο γαμάτος άνθρωπος αυτός.

Your heroes in real life
Δεν έχω ήρωες. Θαυμάζω όμως τον παππούκα μου, που με έμαθε ότι ξέρω στη ζωή μου.


What characters in history do you most dislike
Τον Χίτλερ. Θα μπορούσα να το αναλύω για ώρες, αλλά δεν θα το κάνω.

Your favorite food and drink
Oh man, αγαπημένο ποτό είναι το greek mojito. Μάλλον. Δεν πίνω καθόλου αλκοόλ πια. Αγαπημένο φαγητό; Το ψωμί. Κάθε ψωμί. Το ψωμί ψωμάκι. Δεν πιάνεται για φαγητό; Γιαούρτι με γλυκό του κουταλιού κυδώνι. Δεν είναι αλμυρό; Κοτόπιτα με σπιτικό φύλλο.


Your favorite names
Αλέξανδρος, Δημήτρης, Ροζμαρία (σαν τη μαμά μου), Στέλλα (σαν τα αστέρια), Ιοκάστη.

What you hate the most
Την ειρωνία και την γαμημένη τσιγκουνιά.

The natural talent you'd like to be gifted with
Τηλεκίνηση! Μουαχά. Όχι, ας σοβαρευτούμε. Θα ήθελα να μπορούσα να ζωγραφίζω όμορφα. Αχ βαχ.

What is your present state of mind
Νυσταγμένη και φρικαρισμένη.

For what fault have you most toleration?
Για την επιμονή σε βαθμό βλακείας. Έχω εκπαιδευτεί πια.

Your favorite motto
Κάθε πέρσυ και καλύτερα.

3 σχόλια:

Abraxas είπε...

To 4 δεν στο είχα πάντως :D

Θα ήθελα και εγώ να είχα τηλεκίνηση :||

Σε ευχαριστώ! :)

Nemo είπε...

Ναι, είμαι αρκετά μπίτσω στην real life, live εκδοχή μου. Ψιλοαγέλαστη και αυστηρή. Αλλά αν σε ξέρω και σε πάω, γίνομαι ο καρνάβαλος ο ίδιος και αρχίζω τις πλάκες.
Εσένα που σε πάω π.χ., σου στέλνω Mot Lets :PPP

Abraxas είπε...

Ή μου αφιερώνεις αναρτήσεις :D

Με τα πρώτα πάντως ακόμα ζορίζομαι.

Πάντως, νομίζω ότι για την αυστηρότητα, το ίδιο ισχύει και για εμένα. Πριν λίγες μέρες έβρισα μια ηλίθια κοπελίτσα επειδή πέταξε ένα βιβλίο σε ένα ράφι, αντί να το βάλει στην θέση του.