Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014

Σοβαρές υποψίες.

1. Έχω σοβαρές υποψίες πως ο γείτονας μου κείτεται νεκρός στο αποκάτω διαμέρισμα. Επειδή μόνο αυτό εξηγεί πως για τις 4 τελευταίες ώρες ακούγεται από κάτω να παίζει Καλογιάννης στο τέρμα το ίδιο τραγούδι. Αν δεν έχει ψοφολογήσει, θα τον σκοτώσω εγώ γιατί αν ξανακούσω ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ το Αχ Αννούλα του χιονιά, θα κάμω φονικό.

2. Έχω σοβαρές υποψίες πως η σκατοκομμώτρια μου έκαψε τις άκρες και θα την κάνω μαύρη αν την πετύχω βράδυ στο δρόμο.

3. Σοβαρή υποψία επίσης είναι και το ότι η γάτα έχει τρελλό stash από λαστιχάκια των μαλλιών μου, απλά δεν ξέρω πού.

4. Βάσιμα σοβαρή υποψία είναι πως τα βίντεο διαφόρων makeup γκουρού (sic) στο YouTube καθοδηγούνται από εταιρείες καλλυντικών, γιατί δεν εξηγείται το πόσο promo πέφτει σε προιόντα ομορφιάς που δεν αξίζουν τα ευρώ τους.

5. Και να δεις που τώρα που στενεύουν πολιτικά τα πράγματα, κάτι περίεργο και ανεπανάληπτο θα συμβεί για να τραβήξει την προσοχή του κοινού αλλού όσο περνάνε νέα νομοσχέδια. Αυτό δεν είναι υποψία. Είμαι σίγουρη.

6. Υποπτεύομαι επίσης πως το finale του American Horror Story θα είναι τραγική πατάτα, αλλά αυτό θα το ξέρω σε λίγο που θα το δούμε. Ο Στράτος μου λέει πως το πιο τρομακτικό πράγμα στην σειρά είναι τα bottox της Lange. Πραγματικά τον φρικάρει.

7. Βάσιμη υποψία είναι και το ότι αύριο-μεθαύριο θα την πέσω στο frozen yoghurt, που σκέφτομαι πως μου έχει λείψει αυτές τις μέρες και θα το ξεφτυλίσω πάλι.

8. Ο Καλογιάννης συνεχίζει ακάθεκτος. Το καλό που του θέλω να έχει πεθάνει.

9. Βασιμότατη υποψία πως σε λίγο θα πέσω ξερή από τον κούραση, που το καλό που της θέλω να μην έχει γερές βάσεις γιατί έχω ακόμα δουλειά.

Ζζζζζ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: