Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Θεέ μου, δως μου υπομονή ΤΩΡΑ.


Και εκεί που κάθομαι μέσα στα νεύρα και προσπαθώ να βγάλω δουλειά, ακούω στο κινητό το blink του facebook. 

Και, εντάξει, κι αν έχω δει βλακείες στη ζωή μου. Αλλά ρε φίλε, μόλις μου έστειλε friend request ο σκύλος μιας μαθήτριάς μου. 

Που σημαίνει ότι το βλαμμένο 20άχρονο δεν είχε τίποτα καλύτερο να κάνει και σκέφτηκε πως θα ήταν ΤΟΣΟ γλυκούλι να κάνει προφίλ στον σκύλο της και να βάλει και το επίθετό της και να αρχίσει να κάνει friend requests στους γνωστούς της. Και όχι μόνο αυτό, αλλά καθώς είδα είναι και φίλος με άλλα σκυλάκια γνωστών ηλιθίων, τα οποία έχουν και αυτά profile. Και προφίλ με από όλα, τώρα τρώω, τώρα κοιμάμαι, tag στο πάρκο για κατούρημα. Έλεος ομως;

Κρίμα στο σκύλο. Ένα pit bull σαν γορίλας, και του φοράει φιογκάκια και μαντήλια.


3 σχόλια:

Marouli είπε...

Πιο τραγικο πεθαινεις!!!!

to tyraki είπε...

Το πόσο γέλασα δεν μπορείς να φανταστείς. Ειδικά με το να φαντάζομαι το πιτμπουλ με φιόγκους και κορδέλες. :) ("tag στο πάρκο για κατούρημα"; ..)

Nemo είπε...

Γενοκτονία.
Τώρα.